Welkom!

Vanwege de behoefte om mijn foto’s te delen met jullie (en op het moment vanwege het gebrek aan een eigen website), ben ik blij met de mogelijk om dit te doen via WordPress.

Ik was altijd wel in de ban van fotografie en voor de komst van de digitale spiegelreflex revolutie had ik bijna altijd wel de compact camera op zak. Meneer paparazzo werd ik dan genoemd. Toen ik eenmaal de spiegelreflex had aangeschaft, ben ik aangestoken door vriend Peter die me de bijzondere wereld van natuurfotografie liet zien waardoor nog steeds mijn interesse voor het fotograferen van wilde dieren groeit met de dag. Dit wildlife virus voelt in tegenstelling tot andere virussen zeer aangenaam. Tijdens deze hobby ben ik meestal buiten te vinden, zo nu en dan liggend op de grond om de dieren op ooghoogte te fotograferen. Het buiten spelen heeft gelijk een andere betekenis gekregen.

Niet alleen mijn foto’s kan ik delen op deze site, maar ook mijn verhalen die bij de foto’s horen. Kom af en toe eens een kijkje nemen zou ik zeggen. Wie weet, wordt je ook aangestoken door het virus…

Veel lees- en kijkplezier!

Carl Noya

Geef een reactie

