Zonsondergang @ Zegersloot

De afgelopen tijd niet veel gefotografeerd … Waarom? Een bewuste keus. Want huwelijksvoorbereidingen … kosten eenmaal veel tijd. Om deze drukke (maar ook wel leuke) tijd rustig door te brengen zonder al te veel drukmakerij, zijn de avondwandelingen een uitkomst. Zo hee, ik klink als een oude man 😉 Maar geloof me, het helpt.

Onderstaande foto is gemaakt tijdens zo’n avondwandeling bij de plas om de hoek: Zegersloot. Ik heb er vele uurtjes doorgebracht tijdens mijn jeugd en het is erg leuk om daar nu ook weer de nodige tijd door te brengen om te ‘chillen en relaxen’. Maar dan dit keer met mijn grote vriend Canon 😉

0014_Carl_Noya_Zonsondergang_20130419_(1200pix)

Hoe meer ik naar de foto kijk, hoe meer ik erover denk om deze groot op te hangen thuis 🙂

7 gedachten over “Zonsondergang @ Zegersloot

  1. Hallo Carl,

    Na een druk dagje met de drie kids van Ruben en Lisette jouw foto van de Zegerplas. Wat een rust en wat een kleur.
    Ik mis je foto’s wel maar begrijp je keuze. Zo’n tijd als nu maak je niet meer mee, zeg ik als “oude vrouw”. Geniet er maar samen met Annelieke van.
    Lieve groet van Anna.

  2. Mooie zonsondergang, wat leuk om zo’n fotogeniek plekje dicht in de buurt te hebben. hier kan je nog menig zonsondergang vastleggen, want die is toch elke keer weer anders.
    groetjes Ghita

  3. Bedankt voor de reacties 🙂

    Het is een eer om de foto te vergelijken met het werk van Bas Meelker. Het is namelijk één van mijn inspiratiefotografen.

    De T-steiger is een plek waar ik mij wel wat vaker ga vermaken met mijn camera 🙂

Geef een reactie

